Wil je afvallen?

Eten Axel

Hoe vaak eet je? Wat eet je? Weet je het juiste antwoord? Welke kant ga je op met dit hele je alleen? Ga je sporten? Bent u van plan op dieet te gaan? Heb je al besloten wat je gaat doen? Je weet dat het tijd is om iets te doen. Ergens is ongeveer elke derde man of vrouw op dieet. Wat voor mij steeds weerzinwekkender wordt, is het feit dat de meeste mensen denken dat dat een manier is om vet te verbranden. Dus vraag ik u, eet u zo nu en dan ook echt?

Laten we zeggen dat je eet, maar er ligt te veel op je bord. Weet je wat, hoeveel calorie├źn je hebt verbruikt? Hoeveel gewicht zou je willen verliezen? Als je besloten hebt om af te vallen, en welke methode heeft dan je voorkeur, en hoeveel tijd ga je erin steken? Wilt u gaan door het verminderen van de calorie-inname of door het verhogen van uw lichaamsbeweging? Wilt u geen van beide doen door het verminderen van de calorie-inname of door het verhogen van uw lichaamsbeweging? Hoe vaak eet je? Wat eet u? Wat zijn uw snackgewoonten, nu vraag ik ze allebei, want er is meer aan de hand dan alleen honger. Bent u een zoetekauw, of is dat een zwak punt? Drink je graag melk, of drink je graag koffie? Eet je graag direct aan je bureau, of vind je andere manieren om jezelf vol te proppen? Ben je een kruidenverslaafde? Je weet waar ik het over heb.

Ik ga u een paar verstandige dingen vertellen die u hieraan kunt doen. Dus als degenen onder u die de formule voor de gemakkelijke uitweg te nemen, probeer dan een paar van deze, ik kan u garanderen dat u niet teleurgesteld zal worden. Wat het belangrijkste is om te proberen zou de Moeder van de maaltijd zijn, tweede is de hoeveelheid van de koolhydraten, derde zou uw vetconsumptie zijn, vierde zou betekenen rekening houdend met het eiwit en laatste zou uw hongertelling zijn.

Waarom heb je honger? Is die honger omdat je een maaltijd hebt gegeten of komt het door iets anders? Toen u zes uur geleden een maaltijd of twee at, hebt u toen zoveel gegeten dat u nu naar meer voedsel begint te verlangen? Heb je meer gegeten dan je normale hoeveelheid? Wanneer het vet IS vrijgekomen uit de vetcellen, zal de honger toeslaan. Meer eten dan je normale hoeveelheid zal je doen aankomen. Wanneer het vrijkomen van vet stopt, zal de honger stoppen. Hebt u ook meestal geen of nauwelijks honger nadat u gegeten hebt, ook al is uw maag tamelijk gevuld? Omdat het grootste deel van onze voeding gewend is om ons gedurende een bepaalde tijd een hongergevoel te geven, is dat in onze hersenen ingebakken. Als je honger voelt, eet je, en als je dat niet hebt, eet je niet.

Eten is natuurlijk, het helpt ons te overleven, maakt ons favoriet en de lijst gaat maar door. Maar wanneer de voeding die deze voedingsstoffen bevat en die vetarm is, is omgezet in de vervangende suiker, die vetten zijn, wordt het grootste deel ervan opgeslagen. De voeding wordt opgeslagen in het spierweefsel. Dus wanneer je dit waardevolle ingredi├źnt in vetarme voeding begint te verliezen, zal je lichaamsstofwisseling uiteindelijk vertragen, waardoor je aankomt, en je slagingsmenu wanneer je probeert gewicht te verliezen zal niet zo veel zijn, omdat het grootste deel van het slagingsverlies begint door slechte voeding. Het is veel beter om regelmatig voedsel te eten, dan om te gaan met de gewichtstoename na de strijd en de slechte voeding die daardoor wordt veroorzaakt. Uw gezonde snacks en voeding zouden de eerste moeten zijn in uw strijd verloren menu’s, zodra u het in u opneemt en er aan gewend raakt, zult u het waarschijnlijk niet meer missen. Ben je ziek van je lichaamsvet? Begin het nu te verliezen, in plaats van meer en meer informatie te leren over gewichtsverlies, waarom onderneem je geen actie en maak je een actie die resulteert in je succes verlies.

Lees meer

Restaurant

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *