Eten na een ei

lunch

Als u weer begint te eten, begin dan met een eitje als ontbijt en werk uw tussendoortjes af met iets eenvoudigs. Een boterham, een bakje yoghurt en een stuk fruit vormen een gezonde en vullende maaltijd. Leg twee stukken fruit op een bord en snijd een stuk brood in vier sneetjes.

Je kunt salades eten, maar een ei zal je een vol gevoel geven en je helpen meer te eten. Het toetje is een beker ijs of een spunderbundel of je mengt het met bevroren bananendeeg. Je kunt fingerfood eten zoals hotdogbroodjes, kipnuggets of garnalencocktail.

Als uw kind honger heeft tussen de maaltijden door, wil het misschien een tussendoortje voor de lunch. Begin meer groenten te eten die lekker smaken, zoals worteltjes en zoete aardappelen. Begin met het eten van groenten en fruit van een ander merk, zoals appels, perziken, peren en tomaten.

Voor eiwitten kunt u magere kalkoenfilet of magere kip eten. Kalkoen is makkelijk te eten. Kip is nog makkelijker. Kook ook wat rundvlees. De magere stukken rundvlees werken goed voor sandwiches en salades. Snijd kipfilet en vlees in stukjes en serveer met pasta of aardappelen.

Laat uw kind aan tafel zitten, evenals de twee kinderen die op de zitplaats(en) voor de ouders zitten. Zelfs twee kinderen die een stoel achterin de auto delen, moet u misschien zeggen dat ze een beetje in de roedel moeten gaan zitten en met de roedel moeten mee-eten. Leer ze om salades te pakken als ze honger hebben.

Elk van de kinderen moet bij elke zitting een bord eten hebben. Laat elk kind zijn eten seconden en dan gaat iedereen aan tafel zitten. De kinderen moeten eten aan tafel en op de plaats waar ze gezeten hebben.

Vraag de kinderen, terwijl ze een deel van het eten op hun bord krijgen, hoeveel eten ze nog nodig hebben. Als niemand antwoordt, kunnen ze deze tafel opeten. Als meerdere kinderen gegroeid zijn en honger hebben, moeten ze de volgende tafel opeten. En zo verder.

Als u weer begint te eten, begin dan met een eitje als ontbijt en werk uw tussendoortjes af met iets eenvoudigs. Een boterham, een bakje yoghurt en een stuk fruit vormen een gezonde en vullende maaltijd. Leg twee stukken fruit op een bord en snijd een stuk brood in vier sneetjes. Je kunt salades eten,…

Leave a Reply

Your email address will not be published.