Het belang van een eerste indruk

Professional cook​​​ foto

grillroom service ook

Ik woon hier al meer dan 15 jaar en ik vind het geweldig om iemand op bezoek te zien komen en het "oude" pavimento van de grill te zien ontstaan van thuis. Ik bedoel, het ziet eruit alsof je er eigenlijk een heel goede maaltijd van zou kunnen maken met een goede en stevige maaltijd.

Wij hebben besloten onszelf opnieuw uit te vinden op het gebied van verkoop en marketing en hadden daarom een nieuwe winkel geopend in de buurt van het station van dierentuinen in de regio Cincinnati, omdat wij vorig jaar een enorme kans hadden kunnen zien en besloten die te grijpen. Nu verkopen we allerlei producten en nu bieden we gratis bezorging, voedsel dat zowel voor als na gebeurtenissen is en een aantal geweldige diensten. De beschikbare distributeur voor deze postcode is Cincinnati.

Het belang van een eerste indruk – vooral voor restaurants

Je merkt het als je de deuren binnenstapt. De meeste zien eruit als een heel leuke plek om een lekker deuntje te eten met een glimlach op het gezicht, misschien alleen met een flauw uniform. Hier zit echter het verschil tussen een restaurant en een eetgelegenheid: Een eerste indruk; niet alleen over je bruidsmeisjes of je obers, over het eten dat de serveerder serveert met hun watertandende glimlach en manier van doen. Wij maken een goede indruk met de aandacht voor details, bij het bijwonen van bruiloften en andere functies waar we de jurken serveren.

Als u dit soort voedsel aantrekkelijk vindt, zult u ook merken dat dit soort mensen dit soort voedsel graag nastreeft. Dit voer wat we willen dat ze eten, we willen niet dat uw gasten te zwaar met hun maag en willen ze leeg te maken. Als we willen dat ze drinken dan willen we dat ze alleen dat soort vloeistof geserveerd krijgen, de hele tijd geen verfrissing – water – of slokjes – mondwater.. Laten we hopen dat de gasten genieten van hun smaak – of het nu water of sap of de andere snacks zijn.

De eerste indruk van wat we verkopen is de belangrijkste. Het gaat om onze klant – die rijk wil worden van ons product. Zonder een eerste indruk zou het gebrek aan interesse van onze klant enkele ogenblikken blijven hangen tot, het te laat zou zijn en we de gelegenheid vergeten zijn.

Neem actie op die eerste indruk; we moeten zorgen dat hij telt!

Tijd is geld

Wanneer u op het web zoekt, wanneer u met uw klant afspreekt, moet u altijd komen opdagen. Probeer voor uw cliënt uit te lopen om gewoon bij hem binnen te komen – deze strategie zal zeker een groot voordeel voor u zijn, want wij weten dat de cliënten van mijn cliënten graag tijd doorbrengen in het comfort van hun eigen huis als ze te jong en te gezond zijn om de stad in te gaan en op loopafstand te komen om gewoon uit het onkruid te botten.Thuiswerken is pijnlijk – stel uw cliënten deze zeer reële vraag: Moet je altijd vanuit je huis werken.

Ze zullen misschien zeggen: "Waarom vraag je dat? Het is een combinatie van tijd en geld…"

Wees geïnteresseerd, zeg hen dat u ernaar uitkijkt om hen te ontmoeten, en als ze niet kunnen, ga dan naar hun huis. Aarzel niet om te zeggen dat als zij tijd over hebben – bel hen op als zij bij hen thuis zijn zodat u in kleine groepjes met hen kunt afspreken – blijf nooit te lang op één plaats.

Bereid je ook voor als een klant een informatiezoeker is – dit is wat je krijgt. Als je dingen moet openbreken, doe het dan voordat je begint te verkopen.

Zelfs hun hele familie ontmoeten is een bonus – vraag naar wat je mee kunt nemen naar de tafel en maak een contact in de familie. Vergeet niet dat uw begroeting moet zijn "Welkom in ons huis" – vergezeld van uw handdruk en oogcontact zolang de familie kijkt of praat met iemand anders.

Bel na een ontmoeting: u bent nu hun buurman en ze kunnen u bellen als u geen betrouwbaar mobiel signaal hebt, en ze willen zeker weten dat alles nog loopt. Bel na afloop voor de tijd dat ze thuiskomen – zeg dat je ze ontmoet hebt in zo-en-zo'n restaurant – zijn ze om 7 uur thuis? of dat je bij hen logeert dat je de telefoon moet opnemen…want ze willen ook weten of je druk bent geweest…dus voor het geval ze je willen bellen, heb je het mobiele nummer dat je nodig hebt? Of hebben zij ook hun mobiele nummers?

Ik stelde ook voor dat ze op zijn minst hun privacy maatregelen hebben om hen te beschermen

laat ze weten dat je de komende week op een bepaald tijdstip contact met ze opneemt voordat je met je programma begint, zo hou je contact met wie je bent, wie er bij je is, wat je aan het doen bent, hou het nummer bij de juiste mensen. Ook, als je geen mobiel drager nummer hebt, vertel ze dan dat het waarschijnlijk is dat ze geen…

grillroom service ook Ik woon hier al meer dan 15 jaar en ik vind het geweldig om iemand op bezoek te zien komen en het "oude" pavimento van de grill te zien ontstaan van thuis. Ik bedoel, het ziet eruit alsof je er eigenlijk een heel goede maaltijd van zou kunnen maken met een goede…

Leave a Reply

Your email address will not be published.